Průvodce nákupem
Průvodce nákupem
Zboží které se mi líbí není dostupné
To nás mrzí. Zboží je právě vyprodané. Nevěšte hlavu, veškeré zboží se snažíme pravidelně doplňovat, takže je s největší pravděpodobností už na cestě a brzy bude opět k dispozici.
Jinak je to ale u speciálních a limitovaných kolekcí.
Speciální a limitované kolekce se vyrábí jen v omezeném počtu kusů a po vyprodání zásob už nebudou doplňovány.
Pokud si nechcete nechat ujít další ze speciálních a limitovaných kolekcí, můžete se přihlásit k odběru novinek. Stačí vyplnit Váš e-mail v dolní části webových stránek a my Vás budeme informovat vždy když se objeví něco nového.
V nabídce není moje velikost
Pokud není v nabídce požadovaná velikost, pak ji bohužel nemáme ani fyzicky skladem.
Líbí se Vám naše produkty ale nenašli jste velikost která by Vám vyhovovala? Dejte nám prosím vědět na info@terapiesdilenimshop.cz a my uděláme vše pro to, aby si u nás mohl vybrat každý klient.
Jak můžu zaplatit zboží?
Zboží u nás můžete zaplatit pouze bezhotovostně a to buď platební kartou nebo bankovním převodem.
Po naplnění košíku přejdete ke shrnutí objednávky. Pokud je vše v pořádku přejdete k výběru místa vyzvednutí. Teď vidíte kompletní cenu včetně dopravy a můžete přejít k platbě. Zvolte typ platby a klikněte na objednat a zaplatit.
Pokud na dodání zboží spěcháte, doporučujeme využít platbu kartou. Vaše platba k nám dorazí ihned. Vaší objednávku vyexpedujeme bez prodlení (nejpozději však následující pracovní den). Celý proces to urychlí až o 3 dny.
Pokud jste vybrali platbu převodem, tak Vám na Váš e-mail za moment dorazí objednávka a pokyny k platbě. Hned jak platba dorazí k nám, tak zboží odešleme a pošleme Vám e-mail, že je na cestě. Dále už vás bude kontaktovat dopravce.
Pokud jste vybrali platbu kartou, budete přesměrováni na platební bránu. Zde stačí vyplnit číslo vaší platební karty, datum platnosti karty a CVC kód, který najdete na zadní straně karty (3 číslice). Do vašeho e-mailu Vám obratem pošleme potvrzení objednávky a doklad o zaplacení (fakturu). Platba k nám dorazí ihned a tak zboží odešleme bez prodlení (nejpozději však následující pracovní den) a pošleme Vám e-mail, že je na cestě. Dále už vás bude kontaktovat dopravce.
Kdy a jak svoje zboží dostanu?
O odeslání vašeho zboží Vás budeme informovat e-mailem. Dále už Vás o stavu objednávky bude informovat dopravce.
V případě, že jste neobdrželi potvrzující e-mail objednávky, potvrzení o zaplacení, e-mail o odeslání zboží nebo Vás nekontaktoval dopravce do třech pracovních dnů od uskutečnění objednávky, kontaktujte nás na info@terapiesdilenimshop.cz
Jak můžu zrušit svoji objednávku?
Pokud se rozhodnete, že svojí potvrzenou objednávku chcete zrušit, tak nás prosím neprodleně kontaktujte na info@terapiesdilenimshop.cz s informací, že objednávku rušíte. Nezapomeňte uvést číslo objednávky a své kontaktní údaje.
Pokud jsme objednávku ještě nepředali dopravci, tak jí zrušíme a peníze za nákup a dopravu Vám v plné výši vrátíme převodem na Váš účet.
Pokud už je objednávka na cestě k Vám, tak ji nepřebírejte. Zboží se vrátí zpět k nám a my Vám vrátíme peníze za objednané zboží, převodem na Váš účet. Náklady na dopravu objednávky bohužel vrátit nemůžeme, protože doprava objednávky k Vám proběhla.
Chci zboží vyměnit
Snažíme se veškeré zboží nafotit tak, aby co nejlépe a nejvěrněji reprezentovalo skutečnost. Ale chápeme, že zboží zakoupené na e-shopu může ve skutečnosti vypadat jinak než se Vám zobrazilo na monitoru. Obzvláště velikost je těžké odhadnout a produkt Vám prostě jen nemusí sednout svým střihem nebo materiálem.
Pokud se Vám tedy produkt libí ale chtěli byste jen vyměnit za jinou velikost, tak nás co nejdříve po obdržení kontaktujte na info@terapiesdilenimshop.cz s informací, jaké zboží jste obdrželi (model / barva / velikost) a za jaké zboží jej chcete vyměnit (požadovaná barva / velikost).
Zkontrolujeme že Vámi vybrané zboží je skladem a pokud ne, tak jaké jsou jiné možnosti.
Až budeme domluveni na výměně, nepoužité a nepoškozené zboží zabalte do balíku, přiložte originál faktury a takto připravenou zásilku s označením „VÝMĚNA ZBOŽÍ“ odešlete nejpozději do 14 dnů od jejího převzetí na adresu:
ABA s.r.o.
Jankovcova 53
170 00 Praha 7
My Vám zboží vyměníme za požadovanou barvu nebo velikost a pošleme zpět. Pokud je cena
požadovaného zboží odlišná od původní, rozdíl z ceny vyrovnáme po domluvě bankovním převodem.
Náklady spojené s dopravou nepadnoucího zboží zpět k nám hradí kupující, náklady na dopravu
vyměněného zboží zpět k Vám hradíme my.
Chci vrátit peníze
Pokud Vám z jakéhokoli důvodu nebude zboží vyhovovat, máte možnost ho do 14 dnů od převzetí vrátit a dostat své peníze zpět. Co nejdříve po obdržení nás kontaktujte na reklamace@lucieshop.cz s číslem vaší objednávky a informací, jaké zboží z té objednávky budete chtít vrátit. Nepoužité a nepoškozené zboží v originálním balení zabalte do balíku. Takto připravenou zásilku s označením „VRÁCENÍ ZBOŽÍ“ pošlete nejpozději do 14 dnů od jejího převzetí na adresu:
ABA s.r.o.
Jankovcova 53
170 00 Praha 7
Peníze vracíme bankovním převodem na Váš účet ihned po obdržení zásilky s vraceným zbožím.
Neposílejte nám zboží zpět formou dobírky! Zboží vrácené tímto způsobem nemůžeme převzít a tím pádem se prodlouží i doba, než Vám budou vráceny peníze zpět.
Náklady spojené s dopravou zboží zpět k nám hradí kupující. Pokud vracíte kompletně celou objednávku, vrátíme Vám s částkou za zboží i částku za dopravu, kterou jste při nákupu zaplatili.
Chci zboží reklamovat
Na veškeré zboží zakoupené na e-shopu www.lucieshop.cz se vztahuje zákonná záruka 24 měsíců. Reklamace jsou řešeny dle platné legislativy ČR resp. platné novely Obchodního zákoníku ČR. V případě že chcete zboží reklamovat, tak nás prosím kontaktujte na e-mailu info@terapiesdilenimshop.cz
Reklamované zboží zabalte do balíku, přiložte vytisknutou fakturu (najdete v e-mailu) a stručný popis vady výrobku. Nezapomeňte uvést svoje aktuální kontaktní údaje. E-mail, telefonní číslo. Takto připravenou zásilku s označením „REKLAMACE“ pošli bez dobírky na adresu:
ABA s.r.o.
Jankovcova 53
170 00 Praha 7
Po obdržení reklamace Vás budeme v zákonné lhůtě (maximálně do 30 dnů) informovat e-mailem nebo telefonicky o posouzení reklamace s návrhem jejího řešení. V případě posouzení reklamace jako oprávněné bude zboží:
• OPRAVENO A ZASLÁNO ZPĚT
(v případě odstranitelných vad nezpůsobených uživatelem nebo nesprávným užíváním)
• VYMĚNĚNO ZA NOVÉ, NEBO VRÁCENY PENÍZE
(v případě neodstranitelných vad nebo výrobních vad nezpůsobených uživatelem)
V případě posouzení reklamace jako neoprávněné bude zboží zasláno zpět kupujícímu s vyrozuměním o zamítnutí reklamace a jeho odůvodněním. V případě nesouhlasu kupujícího se zamítnutím reklamace se řeší případy dle platných zákonů ČR
Chráníte mé osobní údaje?
Bezpečnost Vašich dat je pro nás velmi důležitá a věnujeme jí maximální pozornost. Veškeré informace o Vaší osobě používáme pouze pro svoji potřebu a neposkytujeme je v žádné podobě nikomu jinému. K informacím obsahujícím Vaše osobní údaje mají přístup pouze oprávněné osoby, které prošly příslušným
školením a které jsou povinny dodržovat zákonem stanovené povinnosti a postupy. Dle zákona číslo 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a informací jsou tedy Vaše data související s nákupem na www.lucieshop.cz důvěrná a v žádném případě nejsou poskytována žádným třetím osobám ani dalším subjektům.
Více si o tom můžeš přečíst v sekci Bezpečnost a ochrana osobních údajů.